Dag 2

Vaknade imorse att jag hade rejäl träningsvärk i båda vaderna och drog mig i princip hela dagen för att inte vilja träna. Jag stretchade vaderna lite då och då under dagen för att mjuka upp musklerna. Nu framåt kvällen kände jag inte direkt av träningsvärken och kände att jag behövde ta mig i kragen och ändå köra ett pass så långt kroppen orkar. Jag började med lite lätt uppvärmning innan jag hoppade på Crosstrainern. Undertiden som sonen lekte på golvet och tog jag mig igenom ett 10min pass, min kropp ville egentligen sluta väldigt tidigt men envis som jag var lyckades jag nå mitt mål för dagen. Eftteråt blev det återigen stretching och jag känner mig väldigt nöjd nu att jag faktiskt tränade, annars hade jag haft väldigt dåligt samvete.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0